Verslo e. gidas

„Verslo e. gidas“ – tai Inovacijų agentūros sukurta praktinių verslo e. mokymų platforma. Jei norite pradėti verslą, žengiate pirmuosius žingsnius arba jaučiate, kad stinga žinių verslo valdymo, finansų, strategijos ir kitose srityje – registruokitės, mokykitės ir stiprinkite savo verslumo įgūdžius.

Ši platforma sukurta remiantis specialiai Lietuvos verslo aplinkai parengtomis Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijomis.


E. mokymų platformos struktūra

„Verslo e. gidas“ e. mokymų platformoje rasite glaustus ir aiškius patarimus visomis pagrindinėmis verslo pradžios temomis. Mokymų medžiaga yra paremta naujausiomis ir populiariausiomis metodikomis, o pagrindinis dėmesys skiriamas praktikai.

Mokymų turinį sudaro 7 pagrindinės temos:

  1. verslo pradžia
  2. rinkodara ir pardavimai
  3. finansų valdymas
  4. strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
  5. procesų architektūra ir valdymas
  6. inovacijų valdymas
  7. žmogiškieji ištekliai

„Verslo e. gidas“ mokymų platformos pagrindas yra praktinės užduotys: teorijai  skiriama 30% laiko, o praktinėms užduotims atlikti – 70%.

Bendra mokymų programos trukmė 5-6 val., įskaitant testų bei praktinių užduočių atlikimą.

Praktinės užduotys sumodeliuotos taip, jog visų pirma praktikuositės su imitacine verslo situacija (išgalvotu pradedančiu verslu), kuri eis per visas temas. Užduotys yra pateikiamos su atsakymais, kad galėtumėte pasitikrinti, ar teisingai jas išsprendėte. Praktinėms užduotims atlikti pateikiami įrankiai bei šablonai, kurie palengvina darbą ir nukreipia teisinga linkme.

Kiekvienoje „Verslo e. gido” temoje rasite:

→ sąvokų žodyną
→ glaustą ir konkrečią teorinę metodiką
→ praktines užduotis su teisingais atsakymais ir verslo ekspertų paaiškinimais
→ rekomenduojamą literatūrą ir papildomus šaltinius
→ užbaigę temas spręsite žinių pasitikrinimo testus


Imitacinė verslo situacija praktinėms užduotims

Praktinių Verslo  e. gido” užduočių metu yra analizuojama imitacinės verslo įmonės situacija.

Imitacinio verslo istorija

Imitacinės įmonės įkūrėja Kristina turi internetinę parduotuvę, kurioje prekiauja savo gamybos drabužiais bei papildomai siūlo įsigyti papuošalus ir įvairius aksesuarus, kuriuos didmeninėmis kainomis importuoja iš Kinijos, Turkijos ir Lenkijos.

Kristinai visuomet patiko kurti drabužių dizainą, o kuomet jos darbus teigiamai įvertino ne tik draugės, bet ir šios srities specialistai, nusprendė imtis verslo. Pirmuosius savo gaminius Kristina pardavė išplatinusi drabužių nuotraukas socialiniuose tinkluose. Pamačiusi galimybę užsidirbti, nusprendė savo veiklą įteisinti ir užregistravo individualią veiklą pagal pažymą.

Kristina per pastaruosius metus pardavė prekių už kiek daugiau nei 8 000 eurų, tačiau pelnu džiaugtis negali – atskaičius žaliavų ir perpardavimui skirtų prekių savikainą, Kristinai liko maždaug 2 300 eurų. Be to, Kristina neskaičiavo savo dirbto laiko ir atlyginimo sau nemokėjo, o taip pat turėjo papildomų išlaidų, kaip e. parduotuvės kūrimas, kuris atsiėjo 1 200 eurų, gaminių fotosesijos, kurioms išleido apie 400 eurų, o socialinių tinklų reklamai investavo beveik 500 eurų, nors reikšmingo rezultato pardavimams nepajuto.

Kristina barteriu buvo sutarusi su trimis nuomonių formuotojomis, kad šios mainais už kelis jos pagamintus drabužius ir papuošalus padarys kokybiškų nuotraukų ir savo socialinių tinklų paskyrose pasidalins su savo sekėjais. Susidomėjimas buvo, lankytojų srautas į e. parduotuvę tuo metu padidėjo, tačiau Kristina iki galo neišsiaiškino, kiek realių pirkėjų pavyko pritraukti tokiomis pastangomis. Šiuo metu itin daug laiko skiria socialiniams tinklams, kuriuose bando prisitraukti pirkėjų į savo parduotuvę.

Kristina turi keletą idėjų kaip plėsti savo veiklą, tačiau jos neapleidžia abejonės:

  1. Kristina galėtų atrasti partnerių, kurie siūtų jos dizaino drabužius ir taip galėtų sutaupyti savo darbo laiko.  Vis tik nerimauja dėl pelno maržos ir galimo drabužių kainų kėlimo.
  2. Svarsto apie galimybę į e. parduotuvės asortimentą įtraukti kosmetikos prekių, kuriomis iki šiol neprekiauja.
  3. Kadangi draugės ir jų pažįstamos dažnai klausia apie rūbų dizainą ir asmeninį stilių, Kristina svarsto apie mokamų konsultacijų ar net mokymų teikimą, tačiau baiminasi, kad tam reikėtų skirti dar daugiau laiko.

Pagrindiniai iššūkiai, kuriuos Kristina įvardina:

→ mažos pajamos, nepastovūs pardavimai – kol kas ji neužsidirba net minimalaus atlyginimo
→ bijo leisti pinigus reklamai, nes pradiniai bandymai nedavė apčiuopiamo rezultato
→ idėjų ir veiklų turi daug, bet neužtenka viskam laiko, o samdyti darbuotojų nėra iš ko

Visos mokymų programos metu atliksite praktines užduotis, kurių tikslas – padėti Kristinai įveikti jos verslo iššūkius. Taip įtvirtinsite įgytas žinias, galėsite palyginti savo parengtus ir mokymų programoje pateiktus užduočių sprendimus. Visas šias praktines metodikas galėsite pritaikyti savo versle!


Perkelkite savo verslumo įgūdžius į kitą lygį!

Skip to content